GLAZE BIFFAR

Trevligt vare igår vi grillade fast de regna lite men inte farligt mkt. åååå gud så goda glaze biffar de blev haha om man skar bort kolen så :D...Ja va gjorde vi mer vi kolla på livet enligt Rosa hehe bra och en barnslig film men de är de som e så kuuuul.... Oki nog om den kvällen hoppas på en kräftskiva om två veckor :D då alla kan komma....

Jaja va har jag gjort idag jo imorse tänkte jag jag måste ha ryggmassage så ja tog och boka en tid på relax house som ligger i stan, mm jag kom dit och massagen börjhade och jag kände på ängång att fy fan vad kasst totalt värdelöst och jag tänkte jag vill inte betela 500 kr för detta men vad ska jag göra haha så efter 20-25 min rser jag mg upp och säger till henne asså detta är inte bra, massagen är verkligen dålig. Åå stackars tant hon va från kina el japan? vad vet jag, åå hon såg arg/ledsen ut men va ska jag göra ligga där å gråta över 500 hundra å betalf för de för de va kassst kasst å mera kasst så jag fråga hur mkt ska du ha för den här tiden? Jo 200 kr mm lite för mkt men jag tänkte på engång om jag inte betalr kanske jag får en på kanckning på dörren av en torped från typ Kina som säger till mig " Du inte tycka min fru massera bra, va? Du inte snäll" typ eller något i den stilen åå kanske ta upp ett ninja svärd haha den tanken fick jag på ängång i huve, så ja betala och gick därifrån och kommer aldrig mer gå in där igen. Hhaha så de har jag gjort idag nu jävlar blire rullskidor :D.....

pusssss

Kommentarer
Postat av: Ludde

HAHAHA akta dig för arga kineser, de ser små och gulliga ut men OJ så det kan bedra!

2009-08-02 @ 17:59:08
URL: http://absolutludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0