21 soooon

Ok helgen är avklarad i Borensberg. Var en mkt händelserik helg då jag har ridit :D sovit i en husvagn (pga av att de fanns katt i huset), bott på landet för en natt, grillat å haft de mkt trevligt med min gamla lumpar polare mikaela:D. Vi prata exakt hela tiden å vi hade de mysigt. Åå vi hittar ju alltid på¨ en massa skaer som ibland gör att de blir liiite galet men va de kan vara säger jag inte hahaha ;)....
Jag körde bil dit så jag har kört över 60 mil denna helg. Åå fan kan dom bara spela han som vann melodifestivalen????? hans låt körde dom på varena jävla kanal, men så fort jag hörde fiolen digga jag ändå :D...

Jaja va händer i veckan??? Jag fyller givetvis år i morgon hihi 21 ååå vad har mamma sagt att vi ska göra då?? öö så fort jag kom hem idag sa hon "jeanette imorn tittar vi på lägenhet" men gud vad man kände sig välkommen hem :O, men fatta jag har nyss skaffat bil så nej de får vänta. Men eftersom mor vill titta så ska vi givetvis göra de imorn :O.
Ska annars parata lite till :D.
 Sen hoppas jag Lina vill ses nån dag å fika me de andra två tanterna elise å anton :D vore skoj å träffas.

Åå just de min fest som typ ingen kunde komma på flyttas till augusti då jag hoppas alla kommer :D....

Hej sves!



ser ju något maskulin ut men men man kan inte alltid vara vacker....

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart jag vill! Och STORT grattis på födelsedagen kompis! :D

2009-07-20 @ 20:24:59
URL: http://glasrutan.blogg.se/
Postat av: Ludde

Grattis på födelsedagen =)!

2009-07-22 @ 16:19:16
URL: http://absolutludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0