RullSkidor!!!

Min nya hobby är att lära mej rullskidor. Ok jag började med att idag köpa ett par:O.
Jag tänkte på cykel och skidställe i Uppsala finns de å där borde dom kunna, men aldrig i hela mitt liv att jag kommer köpa n¨got där, man tycker ju fan att personal somm jobbar med sånt borde ju kunna något också men NEEEEJ helt jäkla ********* personal så nepp blev inte köp där. Ok sen gick ja till Intersport där skulle allt gå på 4500 kr liiiite dyrt så jag kila över till Stadium och där fick jag allt allt för 2200 kr mkt bra kap :D.

Så min första tur idag på 2 km sluta med nästan en spräckt armbåge. Balans måste man ha om man ska åka på sånt. Men jag ger inte upp :D

Nepp nu ska jag till Terassen och ta en drink me Sara,,, hej hej....

 farliga grejor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0