120 å 60

Helgen har varit bra och rolig, såg Män hatar kvinnor var en bra film absolut, svenska filmer e bäst :D. De är bara vissa personer som inte fattat de ännu;).
Vecka 15 närmar sig för att hälsa på Mikaela min gamle lumparvän för att hon ska bla lära mig att åka skidor: Har aldrig stått på ett par sånna för :O.

Men ibland så saknar jag de gamla gävle och såklart linn å marie;) så jag tycker ni ska ta kosan till uppis för att tillägna en helg här snart vi får bestämma datum så ordnar vi de :D..

Hha nu har ja fått typ morfin tabletter mot smärtan i muskeln så idag på länge kunde ja ta en löparpass utan att känna av någonting alls :D. Alexander tvingar mig att springa gbgvaret som e på 21 km men ja vet inte om ja orkar e ju så jävla långt har så mkt annat att träna inför.

Har dessvärre gjort ett vad med några personer. Det förtsa är stt klara 60 armhävningar till augusti hahah ELLER HUR och de andra e ta 120 i bänk vilket i prnicip är hlet jävla omöjligt men vi får se hur långt ja kan pressa mig :D och va jag landar på i slutet av juli detta år....

Denna vecka blir de ledarskaps plugg å skolbänk för att nästa vecka komma ut i skogen å panga lite kommer bli gry,mt kul att äntligen får göra lite roliga grejjer :D.... Vi får se hur de går...
Have a nice vecka allihop!
Kramis JeanBanan

  
Från i torsdags haha sluta inte riktigt som vi tänkt oss meeeeen de va roligt ändå,

Kaaan inte bestämma mig om ja ska färga till mit ljusa hår igen och När ska jag göra de??

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där snällis! Tack så mycket för din kommentar =) Kul att du skrev! 21 km låter farligt långt, haha! Jag hade nog knappt pallat springa 1 km just nu,, måste få igång min kondition.



Ha en bra dag!

2009-03-09 @ 10:40:58
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Ludde

Äsh jag tycker du passar bra i det du har nuuuu, men ifall du ska färga, gör det i sent april eller mitten av maj ifall du vill ha det i sommar. Man ska aldrig färga mitt i sommaren då solen sliter mest på håret då :) Annars kan du ju alltid färga på en gång ifall du känner behov av att verkligen göra det :P

2009-03-10 @ 00:08:20
URL: http://ingetvettigt.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0