En dag på jobbet!

Klockan är nu halv åtta på morgonen jag har vart uppe sen 06.10 gjorde min gröt en gröt utan mjölk och salt mm smarrrit, eller de smaka skit helt enkelt. Nej men just nu så går vi ledarsakap de varierar om de är roligt eller inte. Som igår var de ganska mkt föreläsning vilket jag tyckte att de blev lite för mkt, dock så av vek jag under dagen för att gå till sjukgymnasten har ett MKT stort problem med en muskel som inte vill ge med sej, vilket kommer leda till sjukbesök 2 dar i veckan, så jävla onödigt jaja men men. Happ vi sluta i god tid vid sjuktiden, vilket gjorde att man hann med en runda i skogen med packning så d va gött. Ååå så kom de jag har längtat efter hela dagen nämligen linda rosing haha alla ville se på de;) MEN dock så kom DH efterpt vilket dom andra inte ville se, men eftersom jag tog kontrollen först så skit på er, men jag fick kriga om att ha kvar den men dock så vann dom inte :D....
 
Idag ska jag även träna paddling i en paddelmaskin är as kul men så sjukt jobbigt, min blåsor på händerna har redan kommit fram efter förra omgången paddling.

Nu idag vänytar en till spännande dag i de gröna livet. Sen imorn äre UTGÅNG wohohoho i sthlm kommer bli grymt kul, tror nog att en viss person (syftar inte på mej ;) ) kommer ligga däckad under en bil eller liknande ;)...

Hare gött med er!

   PARTYYY!!!!


Kommentarer
Postat av: Ludde

HAHA kriga om fjärrkontrollen :D Det är bra, du visar att du är soldat i TV rummet också :P Jag tror att det är du som kommer ligga däckad ikväll under en bil! japp japp

2009-03-04 @ 21:47:46
URL: http://ingetvettigt.bloggsida.se/
Postat av: Fiskpanett

Haha ja e altid en soldat :P. Haha nepp de blev inte jag som låg däckad. Ha en grym helg !

2009-03-07 @ 16:06:03
Postat av: S44D

Alltså... den där bilden är så jävla bra! :D

2009-03-12 @ 19:32:42
URL: http://myspace.com/s44dmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0